dijous, 2 de setembre del 2010





EL TEOREMA DEL TRACTOR:


A Flash Earth pots veure la terra des d´un satélit.

Bloggers, mercés al Plà de Barris de l´Ajuntament de Girona i a 10€ d´un germà meu. TING WI-FI!. Tot aquest temps que no he escrit he estat voltant alrededor del mòn. He vist anat a llocs on l´home val molt poc o res. He vist coses als les quals un occidental no està acostumat. lo millor de lo pitjor és pitjor que lo pitjor de lo pitjor que ensenyen a la tele. Mai no feu com, jo, et sents molt malament. Veus que el mòn que ens envolta es una pell molt fina i que la gent pateix molt.
H
Un dia li vaig dir a un pagès que el meu cotxe agafava els 170 a 6.000 rpm i que el seu tractor a 7.000 no més agafava els 40 o menys que això era una pérdua de força, que per tenir una màquina tan inútil que era millor llençar-la al riu. El pagès hem va dir que mercès a aquell trasto jo tenía pa per a menjar, hem va dir que ell hem necesitava a mí perquè necesitava mou-re´s ràpid per a dir a la comarca que tenía coses per a menjar.
Un altre día li vaig dir a una senyora així com rusa que le seva rentadora era una birria que jo hem movía a 170 i 6.000 voltes i que la seva rentadora a 7.000 no és movía del lloc. Ella és va girar empipada, va mirar el meu cotxe i amb superioritat hem va dir que si el meu cotxe de plàstic era capaç de rentar 6 kgs de roba.
Això és lo que s´en diu "la chispa de la vida, oi?. A la sra. rusa li perdono una mica que l´hagi dit al meu cotxe del meu cor "cotxe de plàstic".
Antonio Hinojosa. Ara, més que mai, un blocaire viatger. Ara també a Facebook, twitter, artículos N i Viadeo.

1 comentari:

Anònim ha dit...

home antonio, una mica de plàstic si que és....