dijous, 30 d’agost del 2012

...COMO IBA DICIENDO...:


Avui veurém cavalls a ansi.obstate.edu/breeds/horses/mustang aprendrem coses sobre aquesta raça de cavall que encara és troba a América.

Ei. Blocaires. No hem pasa res. Fa més d´un any que no escriu perque vaig espatllar l´ordinador intentant veure un documental sobre una raça de cocodril que viu a les Illes del Pacífic. Es veu que aquell sistema és va barallar amb el meu ordinador i el vaig espatllar. Després vaig viure el compte de "La Lechera" al inrevés. Vaig encadenar sentencies negatives i vaig començar a caure. Hem va salvar un "si". Ara sóc més feliç que un nen petit. Estic fent una cosa enorme que hem fa molta il.lusió. Tardaré molt i molt, però com que de moment ningú me la demana, doncs vaig fent...es com anar a la Xina en bicicleta, veig el paisatge. Ja hi arribaré.

Estem visquent temps molt dificils. Temps enrere vaig parlar d´això amb un filósof. Li vaig dir que la cosa estava clara com l´aigua neta. Ell hem va dir que si jo tingués molta gana i hem posessin un plat de verdura, hem saltaria la lógica i no la tocaria perque odio la verdura i si amb molt pocs anyets hem posessin al davant un gos maquísim hem saltaria la lògica i sortiria correguent perque odio els gosssos i petit, el veria com un pony. Tant de bó sigui així. L´AVE en contra de nosaltres i l´últim moment ens salvem perque rellisquem de la via cap a fora perque trepitjem una pedra.

Antonio Hinojosa. "Un blocaire viatjer" ara més que mai. Ara també a Facebook, Twitter, ArticlesN i Viadeo.